dimarts, 12 d’octubre del 2010

Lesió

Hola a tots, faig aquesta publicació per comentar-vos que estic lesionat, a causa de trancament del 5è metatarsià del peu dret jugant a bàsquet. Aquesta lesió em portarà unes 3-4 setmanes fins que m'ho mirin i em diguin algu, i esperant que després estigui bé el que em quedi de rehabilitació. Això em provoca no poder jugara abàsquet ni a cap mena d'esport per suposat. La lesió es va produïr el Divendre 8/10/10 i espero recupara-me aviat.
Aquí us deixo una foto:



2 comentaris:

  1. anda martí podries haver enfocat millor que es veies més els dibuixos del mampel i jo o la línia per retallar xd.
    Que et recuperis

    ResponElimina
  2. Hola!! el bloc ha quedat de puta mare!! i en part gracies a mi!! a veure quan et faig un dibuix currao, currao a l'escayola. enga dew!

    ResponElimina